reklama

Stretnutie

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kráčal som bielou krajinou,
zmrznutý kvapkami ľadu,
ešte s tvárou nevinnou,
netúžil som postáť, ani sadnúť. Mohol som čakať, že sa to stane,
na ceste ponad kaluže snehu
vypadne mi srdce z dlane. Nahol som sa k zemi,
že ho zodvihnem.
Šero vyostrilo všetky moje vnemy,
nevedel som, či smiem. Keď som uvidel Tvoje obrysy,
stratil som ho z dohľadu,
na jeho mieste stála si tam Ty. Stretli sme sa.
No vidieť som Ťa chcel samú,
takto musel som cúvnuť. Bola si k nemu iná.
Úsmevom zakryla si rozpaky,
chcel som sa správať inak,
veriť na zázraky. Zbadal som srdce
ako bije v Tvojej dlani,
vedel som, že ho nechceš zraniť. Odišla si a ja
kráčal som späť v pokoji,
už bez srdca, ale spokojný.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Miroslav Džunda

Miroslav Džunda

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

príde neskôr Zoznam autorových rubrík:  básnepríbehy

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu